fredag 14 september 2012

Fullt upp


Nu är det en och en halv vecka sedan jag kom hem från Norge. Jag har hunnit med mycket sedan dess, kanske därför jag är helt slut och inte har tagit mig ur sängen idag... Efter två dagar hemma stack jag iväg med Görel och Annika till Paris. Det var supertrevligt och lite för varmt. Disneyland var kul, eiffeltornet är imponerande, fast ännu bättre gillar jag Louvren och fötterna ömmade rejält. Dagen efter hemkomsten från Paris startade tre dagars jobb i Ystad. Det var lite roligt att komma tillbaka dit. Nu har jag helgen fri, kräftskiva med familjen är faktisk allt som står på schemat och det är jag rätt nöjd med. Jag måste nog städa lite också, resväskor är förfärliga att packa upp och allt hamnar av någon konstig anledning i en hög bredvid väskorna...
Jag skulle ha lite Parisbilder här, men jag har inte orkat redigera dem än, så det får bli lite pingviner, det var länge sedan jag hade såna här =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar