fredag 3 augusti 2012

En grusom dag

Idag var grusomt. Jag var på nevrologen 2. Jag har tidligere tyckt att det var en ganska morsom avdeling, men inte idag. En av sykepleierene gjorde hela tiden det jag hade fått i oppgave att göra... vad är det för mening med att jag är där då? Ingenting skedde heller. I begynnelsen av vakten var vi fem personal på 9 pasienter... Så idag hade vi det ikke travelt, det var så roligt.
Men tidigare i veckan har jag haft det gøy! Jonna var här och hälsade på. Vi promenerade upp till Fløyen, besökte konstmuseet och såg Bryggen. Jag lagade mat (fullt ätlig!). Sen var vi också på akvariet. Jag har tänkt att jag skulle dit så länge, men nu passade det väldigt bra. Där fanns pingviner...!!! Så såklart är dagens bild på pingviner. Se så söta de är!
-
Sen är jag bara tvungen att lägga till den här bilden! Vi tittade in i souvenirshopen på akvariet. Jag köpte en pingvin och Jonna ett ko-barn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar