söndag 22 juli 2012

Drömfångare och höststormar

Idag har det regnat helt enormt mycket. Lika så igår. Vatten forsar ner för bergen här och alla vattendrag är fulla av vatten i rörelse. Det är dessutom kallt och blåsigt. Enligt någon norsk tidning skulle den första höststormen komma i helgen. Nu sitter jag invirad i en massa filtar och med en kopp te. Jag ska inte lämna soffan förrän det är dags att landa i sängen under ett varmt täcke. Fast det är kanske lite dumt att dricka te då... Usch, ett toalettbesök kommer att bli ett gigantiskt projekt, först att snu sig ur alla filtar och sen tillbaka igen...

Möjligheterna är lite begränsade när det regnar så här. Tur att jag har en massa projekt på gång. Jag fick för mig att göra några drömfångare, de är så fina tycker jag.

Sen fick jag höra att det var 22 grader och sol hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar