fredag 13 juli 2012

Se opp for pulverheksa

...Idag är det fredagen den trettonde... Jag är inte alls skrockfull, men fredagen den trettonde är aldrig bra dagar och det har redan varit två gånger i år, det borde räckt... Men jag sitter i säkerhet inomhus. Peppar peppar, så ska jag inte säga, mycket kan hände hemma också... Puh, jag är bara lite nervös av mig...

Dagens bild är scrappad! Jag har provat på digital scrapbooking, nu när alla mina scrappingsaker ligger och samlar damm hemma fick jag prova på något annat. Det är faktiskt ganska roligt. Och billigt! Man hittar allt på internet. Jag har använt bilder som jag hittat på http://www.shabbyprincess.com. Bilderna i collaget tog jag på vägen upp till Fløyen, på vägen finns först den här skylten, sen efter ett tag dyker häxan upp i skogen. Sen efter det är där fullt av små troll. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar