onsdag 13 juni 2012

Bergen

Nu är jag framme i Bergen. Helt färdig efter dagens resa. Att flyga är inga problem, det är lite mysigt att lufsa runt på flygplatsen och så, men att ta sig runt i Bergen med en tung resväska är mindre roligt. Jag var på sjukhuset och hämtade nyckeln till lägenheten, så jag hittar dit imorgon, det kan ju vara en bra början. Boendet är ett sött litet radhus med fyra våningar. Jag fick rummet högst upp, perfekt tänkte jag till jag kom på att jag var tvungen att släpa upp väskan...! Men nu är den uppe och jag behöver inte bekymra mig om den förrän jag ska hem. Bergen är jättefint, vad jag har sett än så länge. Jag önskade att resan från flygplatsen aldrig skulle ta slut... de kortaste 25 min i min liv... eller något. Så, nu är jag bara lite nervös för första dagen på jobbet imorgon, men lite spännande ska det också bli.

Kolla in herr Gåman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar