tisdag 12 juni 2012

Resfeber

Imorgon bär det av till Bergen. Jag börjar bli lite nervös... Jag är också i full gång med packningen, det är besvärligt när man ska ha med sig saker för hela sommaren. Jag tycker att jag har sorterat bort hur mycket som helst, jag har packat om väskan säkert fyra gånger redan. Nu ligger den på 24,5 kg. AHHH! Flygbolagen och deras maxvikt-regler. Det borde finnas ett undantag, om man ska vara borta mer än fyra veckor - fri vikt! Det hade underlättat mycket... Istället får jag packa om väskan en femte gång nu. Det är jättesvårt att ta bort saker som man tycker alla är väldigt nödvändiga. Det är lakanen och handdukarna som stjälper mig, men de måste med. Jag rotade längst in i garderoben och fann de fulaste lakanen jag någonsin sett! Men jag slipper i alla fall ta hem dem igen.

Dagens bild blev en vacker himmel och en staty som för mig utstrålar frihet, jag behövde något rogivande idag! Bilden är tagen i Smygehuk förra sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar