onsdag 17 oktober 2012

Storstäder och småstäder

Jag kan inte säga att det är så mycket skillnad på dagarna här i Vichy. Skola måndag till fredag, på måndagar börjar vi lite senare dock och på onsdagar slutar vi lite tidigare. På kvällarna försöker jag plugga så mycket som möjligt, för jag vill ju lära mig så mycket som möjligt medan jag är här.
I helgen promenerade jag och japanen runt Vichy, vi försökte hitta något intressant, vi misslyckades dock... Inte trodde jag att Vichy skulle vara så tråkigt som det är. Det är mysigt, men här finns ingenting. Jag som trodde att jag inte var en storstadsmänniska... Det kanske jag inte är, men jag behöver en storstad i närheten. Jag får väl åka till Clermont-Ferrand, det ska vara en storstad har jag hört.
Här är några storstadspingviner, gissa staden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar